Dobry kask motocyklowy do 1000 zł – jaki wybrać?

0
Dobry kask motocyklowy do 1000 zł

Zbliżający się wielkimi krokami sezon motocyklowy powinien być dla Ciebie przede wszystkim bezpieczny. Z tego względu musisz koniecznie zweryfikować stan swojego kasku. Jeśli ten używany do tej pory przestał pasować na Twoją głowę albo został uszkodzony, powinieneś kupić nowy egzemplarz. Wyjaśniamy, jak znaleźć bezpieczny i komfortowy kask motocyklowy do kwoty 1000 złotych.

Dlaczego kask motocyklowy jest najważniejszym elementem wyposażenia każdego fana jednośladów? Ponieważ to on chroni głowę przed urazami w trakcie jazdy lub w razie ewentualnego upadku. Zabezpieczy też czaszkę przed skutkami zderzenia z kamieniami lub owadami.

Co charakteryzuje naprawdę dobry kask?

Jakie cechy mają kaski, które naprawdę skutecznie zabezpieczają głowę podczas jazdy? Przy wyborze nowego sprawdź przede wszystkim, jak wykonana jest skorupa kasku. Do jej przygotowania producent powinien użyć wysokiej jakości tworzyw – od tańszych w produkcji poliwęglanów po najdroższe, przeznaczone dla profesjonalistów włókna węglowe lub multikompozyty. Materiały te skutecznie absorbują energię w przypadku uderzenia i tym samym odciążają głowę.

Skontroluj też rodzaj wypełnienia. Nawet kaski za 1000 złotych są już wyposażone w środek wykonany z materiału znanego jako EPS, czyli polistyrenu ekspandowanego o prawidłowo dobranej gęstości. Dzięki temu kask jest miękki i bardziej amortyzujący w newralgicznych miejscach oraz twardszy w tych mniej chronionych. Dobrze wykonane wypełnienie zwiększa również komfort.

Wybierając kask, przeanalizuj też dodatkowe części jego wyposażenia. Zobacz, jak wykonana jest wyściółka (i czy da się ją wypiąć do prania) oraz skontroluj stan zapięć. Możesz dobrać modele, które posiadają dodatkową blendę przeciwsłoneczną, skuteczny system wentylowania głowy i mocną szybkę przednią. Może nie wpływa to bezpośrednio na bezpieczeństwo motocyklisty, ale poprawia wygodę jazdy, a to przekłada się na większą koncentrację kierowcy w trakcie poruszania się po drodze.

Od czego zależy cena kasku?

Kwoty, jakie musisz zapłacić za kask, są bardzo zróżnicowane. Możesz znaleźć egzemplarze, które kosztują niewiele ponad 100 czy 200 złotych oraz takie, których ceny osiągają kilka tysięcy. Jaka jest między nimi różnica?

Przede wszystkim kask z wyższej półki ma bardziej wytrzymałą skorupę, wykonaną z najwyższej klasy włókien węglowych i multikompozytów. Tego typu produkty chronią głowę przy bardzo dużym przeciążeniu i niezwykle poważnych upadkach. To z tego względu wybierane są najczęściej przez motocyklistów wyścigowych, którzy testują swoje maszyny na torach. Egzemplarze ze średniej półki (do których zaliczymy kaski za 1000 złotych) posiadają skorupę z poliwęglanów, które zapewniają stosunkowo dobrą ochronę. Najmniej skuteczne są kaski zbudowane z termoplastu typu ABS. W tym przypadku nie możemy mówić o wystarczającym zabezpieczeniu.

Drugi aspekt związany z ceną kasku dotyczy gęstości jego wypełnienia. W przypadku tańszych egzemplarzy producenci stosują twardszą, mniej amortyzującą i średnio komfortową mieszankę. Droższe warianty są precyzyjniej dopasowane do kolejnych części głowy, inaczej chroniąc potylicę czy kość czołową, a inaczej szczękę.

Trzecia kwestia wpływająca na kwotę, którą zapłacimy za kask, to dodatki. Jeżeli dany egzemplarz ma wysokiej jakości blendę przeciwsłoneczną, wyściółkę z antybakteryjnego, wygodnego materiału i zaawansowany system wentylacji, to z pewnością będzie kosztował więcej.

Czy za 1000 złotych można znaleźć dobry kask?

Często osoby rozpoczynające przygodę z jednośladami mają ograniczony budżet i poszukują tańszych, ale jednocześnie skutecznych elementów wyposażenia. Trzeba jednak podkreślić, że kask jest najważniejszym z nich – z tego względu powinieneś przeznaczyć na niego więcej środków.

Za około 1000 złotych możesz dostać już naprawdę dobry kask, zapewniający odpowiednią ochronę w trakcie jazdy na motocyklu. Modele w takiej cenie wykonane są najczęściej z poliwęglanu, posiadają odpowiednio zaprojektowane wypełnienie, komfortową wyściółkę, a niekiedy blendę przeciwsłoneczną czy innego rodzaju dodatki. Dodajmy, że tego typu kaski spełniają kryteria certyfikatu ECE, świadczącego o jego właściwościach ochronnych.

Czego raczej nie możesz oczekiwać w tej cenie? Ekspresyjnego malowania w parze z bezpieczeństwem, skorupy z włókien szklanych i węglowych czy spełnienia kryteriów certyfikatu SNELL. To opcje zarezerwowane dla kasków z wyższej półki cenowej.

Przykłady kasków do 1000 złotych

Jeżeli przeznaczysz około 1000 złotych, to z pewnością w każdej grupie kasków motocyklowych znajdziesz skuteczny i komfortowy model.

  • Kask integralny – jednym z przykładów bezpiecznych i komfortowych kasków tego typu jest HJC C70 METAL BLACK. To egzemplarz sprawdzonego producenta, posiadający certyfikat ECE. Ma wykonaną z poliwęglanu skorupę, blendę przeciwsłoneczną, miejsce na okulary korekcyjne czy wygodne zapięcie. Dodatkowo możesz wyciągnąć antybakteryjną wyściółkę SilverCoolPlus, aby ją wyprać. To świetny kask, mający rewelacyjny stosunek jakości do ceny.
  • Kask szczękowy – motocyklistom podróżującym w dalsze trasy i dysponującym budżetem do 1000 złotych znów w sukurs przychodzi firma HJC. Model C91 TERO BLACK ma bardzo wydajną wentylację (zapewniającą komfort nawet podczas długich przejazdów), miejsce na interkom czy bezpieczną, poliwęglanową skorupę.
  • Kask cross/enduro – w tej kategorii warto wybrać kask firmy FOX. Do 1000 złotych znajdziesz egzemplarze wytrzymałe, wygodne i dostępne w różnych wariantach kolorystycznych. Przykładowo FOX V1 OKTIV BLUE wykonany jest w technologii doskonale chroniącej głowę w trakcie upadku, a specjalny zaczep daszka odpina go, by nie generować dodatkowego ryzyka. Kask posiada też wiele wlotów i wylotów powietrza dla zapewnienia pełnej cyrkulacji. Model ten spełnia kryteria ECE i DOT.
  • Kask otwarty – otwarte kaski przeznaczone są dla fanów cruiserów czy pozostałych, miejskich motocykli. Przykładem bezpiecznego, komfortowego i stosunkowo niedrogiego produktu może być Airoh HELIOS COLOR BLACK MATT. Ma on mocną skorupę, antybakteryjną wyściółkę i certyfikat ECE.

Wśród kasków do 1000 złotych znajdziesz wiele interesujących modeli, które na pewno sprawdzą się na trasie. Już teraz pomyśl o zakupie, aby cieszyć się bezpiecznym sezonem motocyklowym od jego pierwszych dni.

Wykaż się zaangażowanie, zdobywaj praktykę – jak znaleźć dobrą pracę w Sosnowcu?

0
praca

Wielu osób wciąż zmaga się z problemem bezrobocia. Czasami dotyczy to kłopotu ze znalezieniem jakiegokolwiek zatrudnienia, innym razem z podjęciem obowiązków w ramach wymarzonego stanowiska. Niestety, ale nawet osoby, które zdobyły kwalifikacje, ukończyły studia i dodatkowe kursy, mają trudności z rozpoczęciem pracy, która odpowiadałaby ich ambicjom i zainteresowaniom, a jednocześnie byłaby zwieńczeniem dotychczasowego procesu zdobywania kompetencji zawodowych. Jeśli interesuje Cię ambitna praca Sosnowiec stwarza szerokie możliwości, musisz jednak wykazać się cierpliwością i chęcią działania niestandardowego. Jak znaleźć dobrą pracę w Sosnowcu? Przede wszystkim szukać, szukać i jeszcze raz szukać.

Serpentynit do silnika – wykorzystujemy właściwości nanoceramiki

0
Serpentynit do silnika

Wykorzystanie nanotechnologii w olejach silnikowych i dodatkach z serpentynitem Mihel to kolejny, rewolucyjny krok w stronę rozwoju preparatów przeznaczonych do ochrony silników. Poznaj nasze produkty, które cieszą się doskonałą opinią wśród użytkowników – zarówno kierowców, jak i mechaników oraz właścicieli warsztatów samochodowych. Przekonaj się co przekonało liczne grono klientów do sięgnięcia po nasze preparaty

Oleje ceramiczne Mihel – doskonałe właściwości smarne

Oleje samochodowe chronią silnik przed wewnętrzną korozją, i zapobiegają gromadzeniu się zanieczyszczeń w systemach hydraulicznych. Ich głównym zadaniem jest jednak odpowiednie rozprowadzenie środka smarnego w newralgiczne punkty poddawane nadmiernym obciążeniom. W ten sposób niwelujemy tarcie wywołane wzrostem temperatury pomiędzy ocierającymi się o siebie metalowymi elementami. Jest to proces w głównej mierze odpowiedzialny za zużywanie się silnika i spadek jego osiągów. Optymalna temperatura jest kluczem do jego odpowiedniego funkcjonowania.

Dzięki odpowiednio dobranej i dokładnie przetestowanej mieszance dodatków oleje ceramiczne Mihelniezwykle efektywne, dzięki czemu nie musisz martwić się o kondycję pojazdu nawet przy dużej eksploatacji. W celu jak najlepszej ochrony wykorzystaliśmy niesamowite właściwości nanocząsteczek ceramiki, które w inteligentny sposób docierają w najbardziej zagrożone miejsca, tworząc trwałą i solidną warstwę ochronną. 

Serpentynity EP500 – innowacyjne podejście do ochrony

Naszymi najnowszymi produktami, które znajdziesz w ofercie sklepu Mihel są dodatki EP500 z serpentynitem. Te preparaty o najwyższej skuteczności działania, jeszcze lepiej pozwolą Ci zadbać o Twoją skrzynię biegów, silnik czy układ wspomagania. Wykorzystanie nanocząsteczek sprawia, że są to preparaty stanowiące prawdziwą rewolucję na rynku motoryzacyjnym. Charakteryzują się one niespotykanymi do tej pory właściwościami rewitalizującymi pozwalającymi wydłużyć znacząco żywotność każdego układu. Wszystko to dzięki najnowszej technologii pozwalającej na skuteczne obniżenie tarcie oraz stałą ochronę podzespołów – jesteśmy w stanie zmniejszyć proces ich zużycia do minimum. Wytrzymała i stabilna powłoka ochronna tworzy się bezpośrednio na najbardziej narażonych metalowych powierzchniach oraz w miejscach, w których doszło do wcześniejszych ubytków.

Odkąd nasze produkty pojawiły się w sprzedaży, cieszą się pozytywnymi opiniami wśród kierowców i zyskują coraz większą popularność u mechaników i właścicieli warsztatów samochodowych w naszym kraju i za granicą. Zapewniamy najwyższą jakość i gwarantujemy, że zapewnisz swojej maszynie kompleksową ochronę.

Jazda testowa Suzuki Swace, czyli coś dla fanów klasyki w nowoczesnym wydaniu

0
Jazda testowa Suzuki Swace

Współczesna motoryzacja ma „twarz” SUV-a, ewentualnie crossovera. Aby się o tym przekonać wystarczy odwiedzić dowolny salon autoryzowanego dealera – dominują w nich auta o podwyższonej bryle nadwozia. Fakt, są funkcjonalne, efektowne i świetnie sprawdzają się w mieście, natomiast wciąż duża grupa kierowców szuka dla siebie czegoś innego, na przykład klasycznego kombi. Nie zapomniało o nich Suzuki. W ofercie japońskiego producenta znajdziemy bardzo interesujący model, jakim jest Suzuki Swace. Jazda testowa tym autem powinna Cię przekonać, że jest to aktualnie jeden z najlepszych wyborów w tej klasie.

Odbyliśmy jazdę testową Hyundaiem i20 N. Pozytywne zaskoczenie!

0
Odbyliśmy jazdę testową Hyundaiem i20 N.

Biorąc Hyundaia i20 N na jazdę testową spodziewaliśmy czegoś zupełnie innego. Niesłusznie wyszliśmy z założenia, że to po prostu lekko usportowiona wersja zwykłego samochodu klasy B koreańskiego producenta, która niczym szczególnym nas nie zaskoczy. Przyznajemy się do błędu. To świetny samochód, który daje mnóstwo frajdy z jazdy. Jeśli więc szukasz auta o niewielkich wymiarach, ale wielkich możliwościach, to poważnie weź pod uwagę właśnie Hyundaia i20 N. Sprawdź, co najbardziej się nam w nim spodobało.

Regeneracja koła dwumasowego

0
Regeneracja koła dwumasowego

Wraz z rozwojem technologicznym silników spalinowych, zaczęto produkować koła dwumasowe, które zastąpiły klasyczne tłumiki drgań. Nic, więc dziwnego, że na rynku pojawiają się wciąż nowe serwisy specjalizujące się w regeneracji podzespołu. Jak zbudowane jest koło dwumasowe? Jakie są objawy jego uszkodzenia? Na czym polega jego regeneracja? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

Nowe czy zamienniki części samochodowych? Czym się kierować?

0
Nowe czy zamienniki części samochodowych

Zakup części samochodowych to zawsze ogromne wyzwanie dla właściciela samochodu, bez względu czy mowa o samochodzie osobowym, czy ciężarowym. W przypadku wielu marek i modeli, zdobycie odpowiedniej części graniczy z cudem. W innych przypadkach dostępne są części, których cena może zwalić nas z nóg. W jeszcze innych sytuacjach przychodzi nam wybierać pomiędzy drogimi częściami oryginalnymi, a znacznie tańszymi zamiennikami niewiadomego pochodzenia. To właśnie tą kwestią zajmiemy się poniżej. Czy powinniśmy za każdym razem decydować się na oryginalne części? Czy istnieją jakiekolwiek odstępstwa od tej reguły?

Kiedy warto inwestować w części oryginalne?

Istnieją takie części samochodu, od których tak naprawdę zależy prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. W tych przypadkach powinniśmy bezwzględnie polegać jedynie na oryginalnych częściach, które są dostępne w autoryzowanych serwisach. O czym dokładnie mowa? Przede wszystkim sprzęgło oraz rozrząd. Sprzęgło jest odpowiedzialne za przenoszenie napędu w samochodzie. Zamienniki, które są dostępne na rynku, prawdopodobnie bardzo szybko się zużyją, a w czasie, gdy będą działały sprawnie, będziemy mogli dostrzec wyraźną różnicę w precyzyjnym przenoszeniu napędu. Wykorzystanie zamiennego sprzęgła najczęściej prowadzi do szarpania przy zmianie biegów. Zamienniki są z reguły wyraźnie tańsze, lecz przez to nigdy nie uzyskamy gwarancji na sprawność podzespołu. Rozwiązaniem jest także kupienie nowego samochodu, gdzie przez dłuższy czas nie będziemy się martwić o to czy kupić oryginalne czy zamienne części.  Praktycznie bez awaryjnymi są nowe samochody Hyundai, polecamy zainteresować się tą marką.

Rozrząd natomiast to element, którego serwisowanie powinno być wykonywane bardzo często. Jest to po części spowodowane wysoką ceną, którą przyjdzie nam zapłacić w przypadku wymiany. Dlatego też na rynku spotkać możemy wiele zamienników. Elementy, które nie są oryginalne najpewniej zniszczą nasz silnik a potencjalna naprawa szkód będzie o wiele droższa niż to, co zaoszczędziliśmy na kupnie oryginalnego rozrządu.

Na jakie zamienniki możemy sobie pozwolić?

Na szczęście nie każda wizyta u mechanika musi się koniecznie wiązać z obowiązkiem zakupienia oryginalnych części. Istnieje kilka podzespołów, w których z powodzeniem możemy zastosować zamiennik. Przykładem mogą być paski klinowe, świece zapłonowe, sprzęgiełka wiskotyczne to przykłady elementów, które mogą być kupione w miejscu innym, niż autoryzowany serwis. Jednak i w przypadku tych elementów rekomendowane jest zachowanie rozsądku. Na rynku zamienników panuje ogromna różnorodność produktów – nie warto zwracać uwagi na najtańsze z nich – zużyją się w błyskawicznym czasie, a ponowny zakup będzie równowarty jednemu produktu o wyższej jakości.

Podobne podejście możemy zastosować w przypadku zawieszenia. Tu jednak warto potwierdzić zamiennik z mechanikiem. Niektóre modele w istocie mają zamienniki, które są rekomendowane do wykorzystania. Jednak nie jest to regułą. Wciąż jeszcze większość marek wymusza zakup oryginalnych części. Kolejny element, który możemy kupić w roli zamiennika to układ wydechowy. Jednak podobnie jak w przypadku pasków klinowych – wybierając zamiennik skupmy się na produktach z wyższej półki, by nie musieć tego zakupu powtarzać.

Wosk do jasnych lakierów samochodowych: jak wybrać?

0
Wosk do jasnych lakierów samochodowych

Najprostszą rzeczą, którą możemy zrobić, aby chronić oraz zachować piękno naszego lakieru samochodowego, jest jego woskowanie. Woskowanie jednak nie jest lekarstwem, które pozbywa się wad oraz wszelkich niedoskonałości lakieru. Musimy się nauczyć, że aplikacja wosku pozwala na ochronę samochodu przed uszkodzeniami, a nie naprawia tych, które już powstały. Zastosowanie wosku to ostatni krok w bardzo żmudnym procesie pielęgnacyjnym samochodowego lakieru.

Woskowanie samochodu: kiedy i jak je robić?

Pamiętajmy, że samo woskowanie, nawet przy użyciu produktów do polerowania i woskowania nie usunie śladów zadrapań, zarysowania, soku drzewnego, smoły, utleniania lakieru, asfaltu oraz prasie i przypalonej kupy. Aby móc skorygować oraz wyeliminować te wszelkie niedoskonałości, przed woskowaniem farba musi zostać wstępnie oczyszczona, jak i także wypolerowana. Dotyczy to szczególnie samochodów ciemnych lub też czarnych. Chyba już zdajemy sobie sprawę, że ślady przetarcia są dotkliwe najbardziej właśnie na czarnym lakierze. Gdy mamy to już na uwadze, to musimy zauważyć, że woskowanie czarnego lakieru nie wystarczy, jeśli chcemy usunąć zadrapania oraz także liczne przetarcia.

Samochód będzie musiał zostać bardzo dokładnie umyty przy użyciu odpowiedniej procedury mycia. Musimy się oprzeć pokusie nałożenia wosku, jeśli pojazd właściwie nie zostanie umyty. Dlaczego? Cały kurz oraz zabrudzenia na powierzchni będą jedynie rysowały lakier po nałożeniu wniosku. Jednocześnie będą powodowały bardzo niszczące środowisko właśnie na powierzchni lakieru.

A co gdy już wcześniej woskowaliśmy swój samochód i nie jesteśmy pewni, czy lakier w dalszym ciągu chroni nasz pojazd? Aby ustalić, czy lakier wymaga woskowania ponownego sprawdźmy, czy podczas czyszczenia samochodu na karoserii nie zostają jakieś krople wody. Jeśli po spryskaniu wodą zobaczymy sporo perełek wody spływających powoli do powierzchni samochodu, to nie musimy nakładać wosku, ponieważ na lakier już został nałożony środek ochrony karoserii. Jeśli zauważymy ilości minimalne wodnych koralików spływających dosyć szybko po karoserii, na wykończenie można użyć naprawdę cienkiej warstwy wosku, aby móc poprawić połysk oraz ochronę.

Ważne jest to, aby samochód woskować zawsze w chłodnym, jak i także zacienionym miejscu. Zaparkuj pojazd z daleka od bezpośredniego światła słonecznego czy też wiatru oraz deszczu.

Jeśli możemy woskować pojazd jedynie na zewnątrz, to najlepiej woskujmy jeden element na raz, zamiast cały samochód za jednym zamachem. Powodem jest nic innego jak zapobieganie osadzaniu się kurzu oraz brudu na lakierze podczas utwardzania wosku. Nawet odrobinka pyłu wystarczy, aby zarysować oraz uszkodzić wykończenie nieskazitelne.

Jak wybrać wosk do lakieru samochodowego?

Spośród wosków wyróżnić możemy te, które są nakładane na zdekontaminowany, umyty i wysuszony lakier przy pomocy specjalnego gąbkowego aplikatora. Jest to najczęściej twardy wosk na syntetycznej bazie, bądź też z dodatkiem wosków naturalnych Carnauba, ale także znajdziemy na rynku woski na bazie wodnej. Woski twarde w tym typie mają przeróżny okres trwałości. Niektóre z nich wytrzymają dwa tygodnie, a inne trzy miesiące. Znajdziemy także takie, które według producenta wytrzyma do dwunastu miesięcy.

Woski na mokro są najczęściej preparatami w atomizerze, zawierające rozpuszczone płynne woski. Nakładamy je także na wysuszony lakier, ale znajdziemy także produkty, które jeszcze rozpylamy na mokre samochody.

Który zatem preparat powinniśmy wybrać? Który z nich da możliwie najlepsze efekty? Jeśli nam zależy na ochronie długotrwałej, to powinniśmy się przyjrzeć woskom twardym. Jednym z produktów najpopularniejszych, które znajdziemy obecnie na rynku to wosk bardzo znanej w świecie samochodowym marki japońskiej – Soft99. Produkty marki Soft99 zapewnią nam dwunastomiesięczną ochronę lakieru. Woski do lakieru Soft99 znajdziesz na https://sklep.motogo.pl/soft99-m71

Jak wskazuje sama nazwa produkt jest określany jako powłoka. Nie tylko z uwagi na długi czas działania, ale także znakomitych parametrów, które charakteryzują produkt i przy których on odbiega sporo od typowych wosków. Mamy tutaj dwa warianty. Jest to wariant Dark oraz wariant Light. Ciemny na pewno lepiej wyciąga głębie z lakierów ciemniejszych, a jasny z jaśniejszych. Wydajność wosku jest wręcz znakomita. Mamy do dyspozycji 200 gram produktu Soft99, a na zakonserwowanie wystarczy nam jedynie około sześciu do dziesięciu gram. Większość wosków od producenta Soft99 może pochwalić się podobną wydajnością, zatem wystarczą nam na naprawdę długi, długi czas. Nie zastanawiajmy się nad żadnymi innymi woskami, tylko marki Soft99.

Wynajem aut dla firm – czym różni się od leasingu?

0
Wynajem aut dla firm

Wiele osób popełnia bardzo duży błąd, myląc wynajem aut dla firm ze wzięciem je w leasing. Warto bowiem pamiętać o tym, że tego typu inwestycje znacznie się od siebie różnią i powstały z myślą o zupełnie innych potrzebach przedsiębiorców. To sprawia, że wynajem aut dla firm coraz częściej okazuje się rozwiązaniem, po które sięgają przede wszystkim rozwijające się firmy chcące planować budżet w przemyślany sposób, a także korzystać z nowoczesnej floty. Z tego też powodu dobrym pomysłem będzie zapoznanie się z najważniejszymi zasadami leasingu oraz wynajmu, a przy tym porównanie ich najważniejszych zalet i wad. W efekcie zyskamy większą pewność, że nasza inwestycja jest dobrze przemyślana, a my będziemy w pełni zadowoleni z wyboru.

Na czym polega wynajem aut dla firm?

Zastanawiając się, czym różni się wynajem aut dla firm od wzięcia ich w leasing, warto przede wszystkim zwrócić uwagę na wysokość comiesięcznych rat. W przypadku leasingu, gdy chcemy po opłaceniu należności wykupić samochód, pierwsze raty mogą okazać się bardzo wysokie, ponieważ zawierają już w sobie część jego ceny. Dlatego też leasing nie zawsze okazuje się korzystną propozycją dla młodych przedsiębiorców lub dla osób, które nie chciałyby zbytnio nadwyrężać swojego budżetu. Wówczas godną uwagi propozycją staje się wynajem aut dla firm. Decydując się na wynajem samochodu na przykład od firmy Traficar, możemy z łatwością wybrać wysokość opłat. Ponadto nie musimy martwić się o koszty związane z eksploatacją pojazdu, co okazuje się dużym ułatwieniem dla osób, którym zależy przede wszystkim na czasie i na niezawodności.

Na czym polega wynajem aut dla firm

Warto również wspomnieć o tym, że w przypadku wynajmu aut dla firm możemy z większą łatwością wybrać okres najmu, który będzie jak najlepiej dopasowany do naszych potrzeb. Ponadto zazwyczaj z takiego rozwiązania możemy zrezygnować w dowolnym momencie, jeśli zawarta umowa nie przedstawia żadnych warunków dotyczących tej kwestii. Dzięki temu nie musimy obawiać się, że w razie różnego rodzaju problemów finansowych lub bardzo rzadkiego korzystania z pojazdu, wciąż będziemy zobowiązani do opłacania comiesięcznych rat. Dlatego też wynajem aut dla firm w Traficarze okazuje się świetną propozycją dla przedsiębiorców, którzy nie są jeszcze pewni, jak rozwinie się ich przedsiębiorstwo.

Dla kogo wynajem aut dla firm będzie lepszy niż leasing?

Oprócz wspomnianych wcześniej przypadków, kiedy dopiero rozwijamy swoją działalność lub gdy nie chcemy decydować się na długotrwałe zobowiązania finansowe, wynajem aut dla firm to również ciekawe rozwiązanie dla osób chcących często zmieniać samochód. Wybierając leasing z opcją wykupu, przez przynajmniej kilka najbliższych lat będziemy musieli korzystać z danego pojazdu, co bywa mniej zadowalające w przypadku przedsiębiorców, którym zależy na nowoczesnych technologiach czy częstych zmianach. Warto ponadto wspomnieć o tym, że gdy wykupimy już samochód, po tych kilku latach używania znacznie traci on na swojej wartości. Dlatego też osoby, które chciałyby cieszyć się jak największym komfortem podczas prowadzenia pojazdu, będą bardziej zadowolone z wynajmu.

Czy opłaca się inwestować w opony zimowe?

0
Czy opłaca się inwestować w opony zimowe

Wiele osób stojących przed wyborem opon zimowych do samochodu zastanawia się, czy lepiej zdecydować się na kupienie nowego, czy używanego ogumienia. Wydawać się może, że obie decyzje są prawidłowe. Jednak przerażające jest to, jak często zdarza się pytanie, czy w ogóle warto inwestować w opony do samochodu. To wskazuje na to, że niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są opony do zachowania bezpieczeństwa podczas jazdy. Tego czemu trzeba regularnie wymieniać opony na nowe, a także jak wybrać te najlepsze, można dowiedzieć się z naszego poradnika.

Opony zimowe i ich wpływ na bezpieczeństwo podczas jazdy

Opony zimowe wyróżniają się wysoką odpornością na negatywne warunki atmosferyczne i warunki jakie panować mogą na drogach w trakcie tej pory roku. To więc oznacza, że jazda po mokrej nawierzchni, czy po śniegu nie będzie dla nich żadnym problemem. Nie można tego samego powiedzieć o oponach letnich, czy ogumieniu zużytym, które nie ma już bieżnika. Warto więc zdecydować się na nowe opony zimowe, by mieć pewność, że poruszanie się pojazdem po drogach będzie bezpieczne i komfortowe. Dodatkowo warto podkreślić, że jazda na oponach, które mają za mały bieżnik jest niezgodne z prawem i można za to otrzymać mandat.

Opony nowe, czy używane – jakie lepiej kupić?

Wiele osób zastanawia się, czy lepiej zdecydować się na kupienie opon zimowych nowych, takich jak https://noweopony.pl/opony/zimowe/205/60/r16 czy lepiej kupić używane? Ta druga opcja wydaje się lepsza pod względem finansowym. Jednak czy trwałość i jakość opon używanych jest taka sama, jak nowych? Niestety nie i to sprawia, że można bardzo szybko narazić się na dodatkowe wydatki. Nie ma żadnego sposobu na to, by dowiedzieć się, czy stara opona wystawiona na sprzedaż nie była wcześniej naprawiana, czy była użytkowana prawidłowo przez poprzedniego właściciela. Przez to jej jakość jest wątpliwa. Podczas zakupu opon warto pamiętać, że na tej części do samochodu lepiej nie oszczędzać.

Jak kupić najlepsze opony zimowe?

Przy wyborze opon zimowych do samochodu warto zwrócić uwagę na kilka ważnych szczegółów. Liczy się to, czy opony pochodzą od znanego producenta. Jeśli tak, można mieć pewność, że wyróżniają się wysoką jakością. Ogumienie  od popularnych marek może zaoferować najlepszy sklep internetowy z oponami. Warto zwrócić uwagę na to jaki mają bieżnik. W oponach zimowych najlepiej sprawdza się bieżnik kierunkowy i asymetryczny.

Zwracając uwagę na kilka ważnych aspektów, można mieć pewność, że wybrane ogumienie będzie służyć przez wiele sezonów.