Argumentem przemawiającym w szczególności za składaniem dokumentów aplikacyjnych w salonach BMW (http://www.praca-dealerbmw.pl/home/oferty-pracy/) jest przede wszystkim możliwość pracy w prestiżowej marce, wśród kreatywnych ludzi oraz pięknych i dynamicznych pojazdów. Każdy składający CV daje sobie szanse na ogromne możliwości rozwoju, jakie swoim pracownikom oferuje marka BMW. Kariera w salonach marki premium nigdy się nie zatrzymuje, każdy pracownik stale się rozwija, poszerza swoje horyzonty, wraz z nabieranym doświadczeniem i wiedzą zostaje doceniany przez markę i przydzielany do coraz bardziej fascynujących zadań. Przyszły pracownik składając dokumenty aplikacyjne na dane stanowisko pracy otrzyma najpierw wiadomość od marki 313C. Jest to partner BMW w sprawie czynności rekrutacyjnych.

Każdy aplikujący do pracy w BMW doświadczy jednego z dwóch procesów rekrutacji:

– Aplikacje Kandydatów zostają zbierane przez zespół zajmujący się rekrutacją. Następnie dokonuje selekcji (wstępnej) oraz przekazuje dokumenty aplikacyjne do danego salonu sprzedaży. W przypadku gdy propozycja Kandydata zostanie zatwierdzona, Dealer skontaktuje się z Kandydatem w celu zaproszenia na dalszą część rekrutacji.

–  Zespół zajmujący się rekrutacją, oprócz dokonywania wstępnej selekcji prowadzi cały proces do spotkania w siedzibie przyszłego pracodawcy. Kandydat wybierający tę możliwość, jest całościowo prowadzony przez Zespół Rekrutacyjny.

Bez względu na decyzję o sposobie rekrutacji, BMW przypilnuje, aby Kandydat regularnie był informowany o przebiegu procesu rekrutacyjnego.

Ponadto warto poznać program praktyk studenckich BMW. Skierowany jest głównie do studentów, za sprawą którego zdobywają niezbędne doświadczenie w różnych obszarach biznesu. Program aktywnie skupia ludzi, którzy pragną zdobyć kompetencje potrzebne w branży biznesowej oraz motoryzacyjnej. Praktyka będzie trwać minimum 6 miesięcy (istnieje możliwość wydłużenia praktyki), od studentów oczekuje się dostępności w formie 40 godzin tygodniowo.

Pracę w salonie sprzedaży BMW możemy znaleźć jako: technik, doradca serwisowy, doradca ds. sprzedaży, product genius, doradca ds. sprzedaży akcesoriów i części, a także jako kierownik działu sprzedaży. Ścieżki rozwoju są dostosowane tak, aby każdy mógł znaleźć dla siebie idealny zawód w BMW ze względu na osobiste kompetencje oraz zainteresowania. Bez względu na jaki rodzaj kariery zdecyduje się Kandydat, posiada gwarancję, że w przypadku pozytywnego przejścia procesu rekrutacyjnego, otrzyma radość z pracy w prestiżowej marce, jaką jest BMW. Życzymy powodzenia i zachęcamy do składania aplikacji już dziś!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ